5 Mart 2012 Pazartesi

sevgiliye mektup..!

sen öyle bir şey söylüyorsun ki bazen bana; milyonlarca yıldır yazılan, çizilen, söylenen ve yaşanan milyonlarca hikaye, milyonlarca şiir, milyonlarca şarkı ve milyonlarca anının tamamı bir araya gelse bile bende uyandırdığın huzuru anlatmanın yanından geçemez.
öyle saf, öyle net ki içimdeki sen; sanki benden can bulan bir hatıra gibisin sevgilim.
mutluluğun benim mutluluğum, hüznün benim, gözlerin benim, sen benimsin sanki.
yanlış da alma hani bana aitsin değil bu. benimsin, bendesin aslında yıllardır.
hayat seni benden saklamış, büyütmüş, acılar çektirmiş ve tekrar vermiş bana olduğun halinle.
ürkek, korkak, kendini delice savunur bir haldesin her seferinde amma ve lakin beni buldukça kendinde, sanki teslim olur gibisin günden güne ve ben sevgilim, ölümden döner gibiyim aşkınla..!
bana yaşattığın bütün duygular için teşekkür ederim..

Hiç yorum yok: