20 Kasım 2012 Salı

okuyodum ben yaaa..!!

şimdi, şu anda, tam da şu saniye içinde, gerçi o saniye yaklaşık 12 saniye önce geçti ama eski, neredeyse kömürle çalışan bilgisayarımın başında otururken buldum kendimi.. sanıyorum ki 20 dakikadır öööööylece, hiç bir şey yapmadan burada oturuyordum. sigaram külliyen kül olmuş (severim kelime oyunlarını, bkz: aynen john vaynen), bilgisayarım ekran koruyucusuna geçmişti.
sonra dedim ki kendi kendime; "lan ben ne oturuyorum da düşünüyorum böyle?"..
sonra doğal olarak yine kendim cevapladım; "ne bileyim 'mınakym" diye.

böyle böyle yıllardır atışıyorum kendimle durduk yerde, kendi kendimin ağzını burnunu kırasım geliyor.
sonunda buluyorum ne düşündüğümü..!
ulan yıllar ne çabuk geçiyor.
şurda 2 gün önce kimya sınavına çalışıp, fizikten nasıl kopya çeksem acaba diye düşünürken şanlı türk ordusuna katılmak için geçmek bilmeyen günler sayıyorum.


daha dün en büyük derdim arabanın altına kaçan toptu. araba yeni park etmişse top, arabanın sıcağından kaynaklı olarak erimiş halde oluyor, e bütün parayı da yumiyuma yatırdığımızdan 9 katlı plastik top da alamıyorduk. hepimizin en nefret ettiği karpuz desenli plastik topla sallıyorduk ağları. şimdi bakıyorum kendime, caner kırmızı kart görmüş, aykut kocaman pfdk'ya sevkedilmiş. aykut kocaman'a geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. pfdk'nın bir hastane olduğunu düşünecek kadar uzağım şimdilerde desenli toplardan.
yıllar ne çabuk geçmiş lannn!!
şimdi, şu anda annem oturdu yanıma; "şaka maka 22 gün kaldı" dedi, hepten dertlere garkettirdi beni..
yıllar ne çabuk geçti laannn!!
atari salonlarında jetonlar harcadığımız, türlü aduketlerin havada uçuştuğu yıllardan en samimi arkadaşlarım çocuk sahibi oldu, hepsinden öte atari salonu kalmadı ortalıkta..
demem o ki dostlarım 28 yılı bir çırpıda deviren ben, ortalama 50 yıl daha yaşayacağımı umut ederek size sesleniyorum: yıllar çok çabuk geçiyor, hayatlarımız tükeniyor. sarılın birbirinize, kaybetmeyin bu güzel günleri; zira şu an bile hayat geçiyor, biz yaşlanıyoruz, ben askere gidiyorum..
OKUYODUM BEN YAAA..!!
Aduuuuuukeeet

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hay amua koyum yaaa . ben bunu 37de okudum. ulan yanyana geçti ömrümüz, ne diyo lan bu dedim durdum. yazı kalır.